1/02/2010

kaksnollayksnolla

Jepjep.
Se olis uusi vuosikymmen sitten.
Vai kuinkahan se on. onko vuosi 2010 viimeinen vuosi ekaa 2000-vuosikymmentä vai eka vuosi 2010-vuosikymmentä?
äh, onko sillä mitään seksuaalistamerkitystä?, kutern joka asiaan teininä kovin älykkäästi ja vitsikkäästi aikanaan kommentoimme. jaajaa. hohhoijaa.

Tässäpä vuoden vaihdetta muutamin kuvin... ei siitä juuri ole kerrottavaa. Selvänä ja hetkittäin jopa helvetin tylsistyneenä kun muut joi ja piti kivaaa.
Siis ei tavallaan mitään valittamista, mutta ei nyt erikoisen hohdokasta.


juhla-look... pukukopilla teini-pissis-peili-pose.


















Tanja ja jarkko ja ylesitä juhlahulinaa. Tallilla siis vuotta vaihtamassa.



















raketei, nakkei, perunasalaattia, kännisiä hanuja = setti setti perussetti.

















en siis osaa kuvata, ees selvänä. Tanja, Susanna ja mie... tai mun etutukka :)
















monta ihanaa poikkes illan aikana.kaikista ei tullu kuvia mutta näsitä sentään tuli.
Annele, Hanna, heidi ja susanna. tosin ei taidakaan heidiä tässä näkyä?



















Että silleen... kuvat kertokoon tälläkertaa sanoja enemmän :)

Ei kommentteja: