1/04/2010
mandoliini-krapula
tai joku ehkä mittasuhteiltaan isompi, esim läskibasso- tai flyygeli-krapula! Olo on kuin yliajetulla supikoiralla. Tosin supeille tuskin annetaan näin hyviä droppeja tapahtuneen jälkeen. Hengissä siis selvisin nukkumaan varmaan käyn ihan just kun väsymys on aika megaluokkaa!! On noi mummot sit kummallisia otuksia. Eilen päivällä ne ei millään suostunu lähtemään kävelyllä et kuntoutuisvat ja heti kun valot sammutettiin niin johan alkoi rolla-ralli et kuka useimmin vessaan ehtii. One, two, three... GO! ja voittaja on bertta-elviira pinkissä pyjamassaan! Onneksi sain unilääkettä niin vasta lähinnä aamupuolella tuo ralli tuli todistettua. Leikkaus meni hyvin, jotain kiinnikkeitä ja sen umppiksen poistivat. Loppu päivästä ei ole juuri kerrottavaa... Nukkumista, kipulääkkeitä, lisähappea, kestokatetri, ei ruokaa, tippa, pahoinvointilääkkeitä ym.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Pikaista toipumista! Ja toivottavasti saat levättyä yöt hyvin rolla-rallista huolimatta :)
Lähetä kommentti