1/03/2010
hottis-namu-junasta päivää.
täällä sitä sit ollaan, back at KHKS. Ja taas näissä iiiihanissa pässin pökkimissä sinisissä kalsareissa... Sairaaloissa suunnitellaan kuulemma "seksi-huoneen" [tai mikä parisuhdehuone se oli] käyttöön ottoa, mut kuka hitto haluaa ketään joka pötköttää tukka takussa ja näissä muotiluomuksissa...? Kysyn vaan häh, että nih! Ei se mun leikkaus kai ihan läpihuuto juttu olekaan. Tänään jättikiva ja kannustava SH kertoi että saattavat viedä pätkän paksusuoltakin multa... Jaiks! Onneksi täällä on aivan ihania hoitajia. Hassua vaan jotenkin kun moni niistä on mun ikäisiä tai jopa nuorempia. Tuntuu hassulta! Indeed. Mut koska mäkin olen ihan huippu hyvä ja pätevä hoitaja niin on nekin takuulla sit... Haha! Mulla on sit eri reteet vaatteet huomiselle. Saan sellasen ihanan sinisen avopaidan joka jättää selän paljaaksi, mammuska mallin pikkuhousut joiden puntit ulottuu ainakin polveen... Ja hei, seksisukat on back. Eli veritulpan estoon sellaset 158denieriä stayupit... Tekis mieli ottaa teille ihan kuva mut taitaa mennä se jo narsismin puolelle! :) kotiinpääsyähän mä kysyin heti ekana kun tulin osastolle... Kuulemma viidestä päivästä viikkoon menee täällä. Argh. Mä luulin et pääsen aiemmin! Shit. Jos ne vie tuolta sitä paksusuolta niin vasta parin PÄIVÄN päästä saa syödä NESTEMÄISIÄ ruokia... WTF! siis tippa taas useamman päivän kai? Nice. Jos on vaan umppiksen poisto niin saa syödä normaalisti! Eli siis ei seksiä kun on niin rumat vaatteet ja ei ruokaa kun suolet on rusetilla! Että näin. Kotka kuittaa!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti