
Nuku hyvin rakas Pessi.
Koskaan ei tule toista samanlaista.
Kukaan ei jätä saman muotoisia tassunjälkiä sydämeen.
Mitään ei enää voinut, vaan paska musta mörkö (syöpä) väsytti pienen sydämen.
Itku ei hetkeen lopu.
Nuku hyvin siellä mummun helmassa, muiden edesmenneiden eläiystävien kanssa.
Tule joskus uniin, älä kokonaan unohda meitä täällä.

Silkkiturkki, hyrinä-moottori.
Pieni otus jättää niin ison tyhjän paikan.
Koti tuntuu hiljaiselta.
Vielä me tavataan. Kiitos näistä vuosista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti