Ajattelin tälläsen meemin kautta päivitellä blogiani tällä kertaa.
Enjoy or suffer
Ikkunasta näkyy…
... Vanhainkodin käytävä. Tai lähinnä henkilökunnan vessojen ovet. istun tälläsessä "lasikuutiossa" valvomassa mummukaisten ja papparaisten yörauhaa- "Luo sairaiden käy sisar hento valkoinen, Hän hymyävän katseensa suopi, lohtua tuopi ain. Ystävää niin ihmeen hellää lempeää, Ei maailmassa varmaan oo toista, meille mi loistaa vain..."
In your dreams... :)
Tänään mietin…
…Joidenkin ihmisten väliinpitämättömyyttä ja sitä mahdanko vain olla ärsyttävä ja siks saan osakseni moista dissausta? Olen myös miettiny kovasti paria parhaista ystävistäni ja onneksi molemmista kuullutkin tänään!
Olen iloinen siitä että…
… Hyväksyn itseni nykyään paremmin kuin ennen. Siis tuon ulkonäön jne suhteen stressaaminen on jäänyt. Elämä tuntuu paljon paremmalta kun ei tarvii pingottaa ja tuntea koko ajan huonoa omaatuntoa.
kumisaappaat
Ei kuulu mun asuvalikoimaan. Paits ne yhet ihanat joita kahtena vuotena Blackpoolissa pyörittelin käsissäni. Kerman värinen pohja ja old school tatuointi-kuvioita. nam nam. mutta vittan kun ei mahtunut matkalaukkuun!
Tänään meillä oli ruokana…
… Kotipizzan piiiiiizzaa. Oli meinaan kyllä niin maan namskista vetää puoli tajuttomana pizzaa. tukka sotkussa ja pieruverkkarit jalassa. oi sunnuntain ihanuutta!
Päivän asu oli…
… kamalat kulahtaneet verkkarit, punasen topin alla musta toppi... Eli siis sellanen "kaatopaikalta päivää"-asu :)
Tänään olen…
…Oikeastaan nukkunut koko päivän. Pelkäsin jostain syystä ihan hulluna aamulla että tulee virpojia ja koska mulle olis tullu ihan jätti paha mieli jos en ois avannu niille ovee niin päätin ratkasta tilanteen tunkemalla korvatulpat korviin yövuoron päälle ja nukkumalla niin etten varmaan kuule jos joku lapsiraukka könyää ja koputtelee meidän kuistilla. Itsepetos kunniaan!
Aion…
…Ihan justa hakee iiiiiison kupin kahvia ja kaveriks vähän ihanaa torttua jota työkamu on tehnyt! Syön ainakin pari palaa ettei sillä päivällisellä pizzalla vaan tuu yksinäistä tuolla massussa :) Täytyyhän sen saada muitakin epäterveellisiä kavereita seurakseen! NOM.
Aion mennä…
…huomena yhden rakastakin rakkaamman ihmisen luo ja jutella sydämeni kyllyydestä. Lav juu mai eintsel!
Luen…
…kausttain aivan hulluna. Ahmin kirjan päivässä, pidemmät parissa kolmessa. Sillon kun luku-mania iskee niin en vaan voi jättää kirjaa käsistäni. Olen usein kirjan loputtua itkun partaalla jos se oli hyvä. Yhden Twilight sarjan kirjoista luettuani olin niin kiukkuinenettä kiroilin ääneen kun se loppui niin "kesken" ja seuraavaa osaa sai odotella ties kuinka kauan!
Olen tekemässä…
…viimeistä yövuoroa ennen talvilomaaaaaa!
Toivon…
…onnistunutta alkavaa viikkoa. Paljon on luvassa tanssia ainakin, eli edellytyksen loistavalle viikolle on oikein kohdallaan!
Talossa ja puutarhassa…
…Raid tappaa talossaja puutarhassa :) NIH.
Kuulen…
…oikeesti todella kummallisia ääniä täällä. Aiemmin yöstä kuului kuin joku olisi kolistellut/hyppinyt tuolla tän laitoksen katolla (työkamut on sanoneet joinain öinä kuullensa samaa) ja muutenkin kuulostaa et joku ois liikkellä vaikkeiolekaan. hmm. mielenkiintoista!
Parasta juuri nyt…
…ihmiset...ihanat ihmiset. Omat ihmiset. <3
Viikonloppuna aion…
…Voi pojat, TANSSIA! meidän englantilainen valmentaja saapuu tänne pian, pian, pian ja aion nauttia täydestä sydämestäni siitä että oon taas terve ja pääsen treenaan kunnolla, kunnolla, kunnolla. Niin rakkautta <3
Hyvää alkavaa viikkoa ja huhtikuuta ihanat!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti