4/08/2010

Kotivinkki, vink vink.

Nyt se on sit ulkona!
Kotivinkkin nro 8/2010, ja juttusarja "Viimeinen sana". Ja sanana tällä kertaa sopiva. Ja haastateltavana minä. Ja sivun kokoinen kuva. Ja ihana lempeä haastattelu. ja ja ja.
Mä oon ihan fiiliksissä. Ja samalla hävettää kun olo on niin helvetin itsekkään oloinen kun oon saanu kivasti kehuja jutusta ja en voi edes yrittämällä löytää mitään negatiivistä stoorista tai kuvista.
It´s good to be me, today! :)

1 kommentti:

Kirsikka kirjoitti...

Nonni. Sepä olis sitten syy ostaa Kotivinku. Pakko ehkä investoida huomenissa. :)