3/17/2010

too much is enough!

aaah!
Sairasloma vetelee viimeisiään.
Se olis sit maanantaina iltavuoroon! plääh.
Tavallaan joo tosi kivaa, mutta toisaalta tää mun "ammattihengaajan" (kuten yksi ystäväni mun toimintaa kutsuu) ura on lähteny hyvin käyntiin ja pitkästymään en ole kolmessa kuukaudessa kyllä päässyt.
Tänäänkin kävi niin söpö setä kylässä heti aamutuimaan... Meinaan vesimittarin vaihtaja. Se vaan puhui ja puhui ja puhui. Liikkis setä :)

Tiettekö, mie oon entistä rakastuneempi.
a) mun mieheen
b) ystäviin joilla on tarpeeks iso sydän ymmärtää mun typeryyttäni
c) BURLESKIIIIIIIIN!

Tuo Burlesque kärpänen tosiaan pääsi lopullisesti puremallaan infektoimaan meikäläisen siellä Hämeenlinnan suisto klubin Queens of Tease -tour 2010 shöyssä.
Ja Chicago burlesque oli viimenen niitti mun arkkuuni tän asian suhteen. <3 Dear lord ja mother of god ja kaikki muutkin tyypit.
Käsittämättömän ihana taidemuoto ja todellakin sitä mitä meikkiksen repaleinen itsetunto on tarvinnut.
Naisia (ja miehiä) kokoon, ikään, muotoon katsomatta ja kaikki ihan mahtavia.
Se ASENNE on jotain ihan käsittämätöntä!
TAHTOOOOOO LISÄÄÄÄÄÄÄ!

meikkis Chicago Burleskissa :)

Ja etenkin olen ihan fanina ihanaiseen Bettie Blackheartiin, suomi burleskin äidiksikin tituleerattuun mimmiin. gorgeous. sellanen mäkin haluun olla isona :) <3

on hän vaan kaunis nainen!

2 kommenttia:

Tiijja kirjoitti...

Noi on kyllä upeita. Ja sä näytät itsekin ihan burleskitähdeltä tuossa kuvassa. Ihana!

Kirsikka kirjoitti...

Vitsi, että näytät upealta tuossa kuvassa!