9/15/2010

iiiihana blogi, kisa ja kuulumisia!

Tungetaas kaikki nyt yhteen ja samaan päivitykseen ettei kukaan arvon lukijoistani vallan tukehdu pullaansa liioista päivityksistä.
Olishan se aika rivoo näin yhtäkkiä päivittää blogiaan tyyliine vaikka viidellä eri postauksella kun on ensin piiiiiitkään hiljaa :) haha.

Eka haluan mainostaa ihanaa blogia joka on yks mun omista suosikeista! Olenhan tosi hurahtanut tuohon burlesque-taiteeseen! Ja lähituntumalla sitä ystäväni kanssa seuraan joka on aloitellut uraansa tämän vuoden aikana. Terkkuja vaan ihana, rakas Brenda Fondue.
Mutta tätä mun yhtä suosikkiblogia pitää hurmaaja ja ihastuttava taiteiljitar Olivia Rouge. Ja sen löydät osoitteesta: http://oliviarouge.blogspot.com
KANNATTAA tsekata, koska Olivialla on just menossa ihana "kilpailu" josta voi voittaa kivaa kivaa kutrien piristystä tulevaa syksyä säväyttämään! <3 Terkkuja Olivialle <3

ja omiin kuulumisiin sitten.
En tiiä mikä laiskuus piru istuu olkapäällä kun en saa blogiin mitään aikaan. PÖH ja MÖH.
Töihin on taas palattu lomien jälkeen ja kyllähän se taas...on sitä itteensä. Jotenkin on kyllä sellanen olo että pitäis saada jotain uutta taas. Olen ajatellu vähän et miten olis jonkunlainen työkierto, et lähtis vaikka kolmeks kuukaudeks johonkin ihan eri tyyppiseen. Mutta en ole ajatuksessa päässy vielä niin pitkälle että vallan olisin innostunu sitä toteuttamaan. Toisaalta mulla on niiiiiin hyvät edut ja vaikuttamisen mahikset kuiteskin tuolla nykyisessä. esim saan tehdä paljon yövuoroja kun haluan kerran niin jne.

hmmm... En oikeen nyt taas ees saa silleen kiinni et mitä kaikkee on tapahtunu (en ylläri ylläri lukenu mitä edellisellä kirjoitin!). Mutta ainakin olen taas palannu karppauksen pariin. En tälläkertaa laihtuakseni vaan saadakseni mielialan ja verensokerit pysymään tasaisena. Oli taas kesäloma niin kauhiaa possuilua huonon syömisen kanssa ja koko ajan vitutti kun teki mieli jotain syötävää jne. On tää vaan ainoo oikee tapa mulle tämä reilu hiilihydraattien karsiminen. Pysyy sokerinhimo ja
jatkuva mussuttaminen kurissa ja saa syödä kaikkea ihaaaanaa! :)
Huomaamatta kilojakin on pudonnu 2,5kg. Huomasin et keskikeho ei pullota ihan niin pahastija ajattelin et kurkataas mitä vaaka sanoo ja sehän sano tollasta ihan positiivista!
ja kiva kun ei kerrankii ole sellanen kauhee "pakko pakko laihtua"-fiilis päällä vaan keskittyy vaan hyvään oloon ja tunnustelee sen tuomia ajatuksia kropassaan. Ja voi pojat olen kyllä energinen ja paljon paremmalla tuulella!

Sellasta tänne näin lyhyesti...

Ainii. Kävin optikolla hetken mielijohteesta tänään ja AUTS miten mun vasemman silmän näkö on huono!!! OUNOU! Kävin piilolinssejä varten siis tarkistuttaan silmiäni ja kuulemma ei löydy kertakäyttölinsseistä mulle ollenkaan sopivia kun on hajataittoa niin kovasti... ohhoh. Ja arvatkaa vaan kuka ei oo käyttäny vuosiin laseja ollenkaan vaikka ne olemassa onkin. Mut onneksi kuukausilinsseillä sentään saadaan selkee parannus näköön, ei kuulemma ehkä täydellistä näköö vasempaan niilläkään mutta jos oon pärjänny näinkin niin parannus tulee oleen kuulemma huomattava! Oonkin joutunu aikalailla siristeleen viime aikoina :D haha

Ei kommentteja: