En vaan saa taas aikaan päivitettyä mitään.
Olis tyttöjen clubi-illasta ja kaikesta vaikka mitä kuvamatskua ja kirjotettavaa mut jotenkin ei ny irtoo...
Haluun kuitenkin ees jollainlailla pitää tätä ajantasalla joten tehdään taas tällänen kysely.
Kopioi teksti ja tee muistinpano! Vaihda vastaukset omiisi!
1. Ota puhelimesi esiin.
2. Mene saapuneisiin.
3. Vastaa kysymyksiin kirjoittamalla ensimmäinen lause tekstiviesteissä.
4. Kysymys 1 - ensimmäinen lause ensimmäisessä viestissä.
5. Kysymys 2 - ensimmäinen lause toisessa viestissä, jne.
6. Merkitse 9 ystävääsi
1. Mitä sanoisit jos kumppanisi olisi pettänyt?
- En mä niin loppuun mene...
2. Mitä sanot aina parhaalle kaverillesi?
- Olet sisko rakas <3 (oi, osupas kohdalleen)
3. Mitä sanot ensimmäisenä kun kaverisi on jäänyt bussin alle?
- Ihan samaa paskaa kun aina...
4. Mitä on ruminta mitä voisit sanoa vihollisellesi?
- kato ny ko toi on hullu! (hahaha...olipas se rumaa..)
5. Mitä äitisi sanoo sinulle kun olet menossa nukkumaan?
- Vai oiskohan se seuraava vkl hyvä?
6. Mitä huutaisit jos voittaisit miljoonan lotossa?
- Tänään pidetään hauskaa sis!
7. Mitä sanoisit jumalalle jos tapaisit hänet?
- Sopisko jos oltais isolla porukalla savijärvel juhannus?
8. Saat potkut. Ensimmäinen kommenttisi?
- Vittu se muija on idiootti!
9. Tapaat vanhan hyvän ystäväsi pitkän ajan jälkeen. Mitä sanot hänelle?
- On mulla sen verran rahaa et voin heittää sulle vaikka 50:kin.
10. Parhaaksi osoittautunut iskurepliikki?
- Soitan sulle 4:n jälkeen kun pääsen töistä. (juu tällä irtoo, ihan varmana..)
11. Lauantai-iltasi kuulostaa yleensä tällaiselta:
- Ei sitä vielä tajua kuitenkaan!
12. Tunnustat äidillesi asian, jota et olisi ikinä uskonut kertovasi hänelle. Miten äiti reagoi?
- No hitsi, toivottavasti pystyvät sua nopeesti jeesaan.
13. Elämässäsi tapahtuu suuri käänne. Mistä se johtuu?
- Mä vaan rakastin sitä sarjaa niin kovaa että toikin puri.
1 kommentti:
1. Mitä sanoisit jos kumppanisi olisi pettänyt?
Ne tarinat on aidosti oikeesti hyviä ja hauskoja!
2. Mitä sanot aina parhaalle kaverillesi?
Mulla menikin tää ilta ihan puhelimessa puhumiseen, mutta eipä tuo nyt niin haittaa, kun molempien puhelujen seura on ollut ihan parasta ;)
3. Mitä sanot ensimmäisenä kun kaverisi on jäänyt bussin alle?
Soitan myöhemmin, mä olen partiokokouksessa.
4. Mitä on ruminta mitä voisit sanoa vihollisellesi?
Ilmoita tarjousnumero, saat 50% alennusta*
5. Mitä äitisi sanoo sinulle kun olet menossa nukkumaan?
Onnenpotku-arvassa vielä upeita voittoja jaossa!
6. Mitä huutaisit jos voittaisit miljoonan lotossa?
Rännikaivot ostoslistalla mulla tänään. (hitto, juu ei tarvis miettiä, olis vähän muutakin tilauksessa pihalle kun nuo kaivot!)
7. Mitä sanoisit jumalalle jos tapaisit hänet?
Oho, kiitos vaan osanotosta :)
8. Saat potkut. Ensimmäinen kommenttisi?
Kuullostaa hyvältä :) (hitto nää naurattaa.....!)
9. Tapaat vanhan hyvän ystäväsi pitkän ajan jälkeen. Mitä sanot hänelle?
Jeps, kato sit huomenna.
10. Parhaaksi osoittautunut iskurepliikki?
Onhan toi projekti jo vieny muutaman vuoden, ni ei kai se yks yö niin haittaa. (*reps*, voi apua!)
11. Lauantai-iltasi kuulostaa yleensä tällaiselta:
Arvaa hirnuinko itteni tärviölle kaupas kun sain viestis!
12. Tunnustat äidillesi asian, jota et olisi ikinä uskonut kertovasi hänelle. Miten äiti reagoi?
Laitanko kirjeen jo postiin?
13. Elämässäsi tapahtuu suuri käänne. Mistä se johtuu?
Yllärivieraat on just parhaita :D
-Kiitos vaan ideasta, sain päivän parhaat naurut!
Lähetä kommentti