En ole kuoleentunut sairasteluuni, mutta jotenkin en oo saanu aikaan postattua.
Pari viikkoa meni etten jaksanu ees koneella istua.
Nyt alan olla kunnossa jo aika hyvin ja odotan jo innolla että saisin alkaa elää ihan täysin normaalisti, eli et pääsisin taas treenien kimppuun ym. Pro-Amit vaatis kovaa duunia ennen toukokuuta ja samoin toki yksilötkin!!
iih. Odotan jännityksella puhelinsoittoa...VALOKUVAAJALTA!
Meinaan...dadaa. Musta tehdään lehtijuttu!
Oon ihan innoissani ja otettu.
Aiheena on meinaan "nainen joka on mielestään sopiva"... iiih!
Ei siis mikään jätti-iso juttu, mutta kuvallinen haastattelu. Kerron sitten enemmän kun on valmis jne.
Mut ihqua!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti