apua apua apua. (ja tähän itserakasta hihitystä...)
Mua jänskättää ja kauhistuttaa ja oon ihan pähkinöinä ja intona jajaja.
Lauantaina pääsen oikeen ammttivalokuvaajan kynsiin. YAAAAAAY!
Ihanainen komppikseni järjesti mulle ihanan mahdollisuuden ja pääsin hänen haastateltavakseen kotimaiseen naistenlehteen (kai sitä naistenlehdeks voi sanoa? ei se ainakaan miestenlehti tietääkseni ollu?).
Aiheesta ja muusta tarkemmin sitten kun juttu ilmestyy ja nään eka ite kuinka hurjalta kuvissa näytän, että tunnustanko sen variksen pelättimen itsekseni :D hahaha.
No ei vaan. Mutta kuitenkin sisällöstä myöhemmin lissee.
Mut ihan hirvee pulma on nyt miettiä mitä mä päälleni laitan kun kuulemma ei liian mustaa sais olla vasten kasvoja ja tunnetustihin mulla on vaan pari väriä mun vaatetuksessa, musta ja fark(k)u(t. :P Varsinainen leidi siis.
No oon vetäny vaatekaapin ympäri ja luulen et ihan jees vaihtoehdot osui käsiin.
Ja pääsenpähän pitään niitä ihania puoli numeroo liian pieniä kenkiä/"muuten vaan mahdottomia kävellä"- kenkiä kerrankin kun ei tarvii "kun" poseerata.
Siitä pääsemme seuraavaan ongelmaan, eli siihen poseeraamiseen!! ENHÄN MIE TIIÄ SIITÄ MITTÄÄÄÄÄN!. (ja taas narsisti minussa hihittää ja taputtaa itseäni selkään, että hyvä tyttö, kyl sää osaat! :P)
Mutta ihkua ihkua ihkua!
3 kommenttia:
Elä huoli. Jos on ammattivalokuvaaja, niin ei sun tartte muuta kuin tehdä niinkuin se sanoo. Ammattilainen osaa asiansa. Tulee varmasti upeita kuvia!
Ani?
Ihan mahtavaa... sun innostus on käsinkosketeltavaa! Pidä kivaa!
Satu
Thanks! Kohtahan sitä pitäs tästä lähtee kauhusta kankeena "muka-poseeraamaan" :)
Lähetä kommentti